Saturday, 5 July 2014

Betul ke PERFORMANCE DRINK, Minuman Bertenaga Dan Tak Mengantuk?

Leave a Comment
PERFORMANCE DRINK MINUMAN KEKAL BERTENAGA

Performance Drink adalah supplement pertama Shaklee yang saya amalkan iaitu pada bulan puasa tahun lepas. Sebab dulu asyik mengadu letih badan, terus kakak saya suggest Performance Drink ni. Benda pertama yang saya tanya, SEDAP KE? hehe Yelah kan, nanti tak lalu pula nak minum. 

Bila try bancuh sekali, rasanya punyalah sedap! Rasa macam glukos oren pun ada, macam kordial oren pun ada. Masa tu apa lagi, terus lah repeat minum. Waktu tu bulan puasa so saya akan pastikan saya ambil pada waktu sahur dan waktu berbuka. 

Lepas habis bulan puasa, saya tetap amalkan Performance Drink sehinggakan dah jadi ketagih! Tak dapat sehari rasa tak complete hari ku ecewah.. Macam orang yang tak dapat nescafe, teh tarik, kopi mesti rasa tak keruan kan? Macam tu juga saya cumanya Performance Drink ini tidak ada kafein dan minuman bertenaga untuk menggelakkan dehydrate. 



Kenapa Performance Drink?
Kerana ia dapat meningkatkan daya ketahanan badan, membekal tenaga dan daya ketahanan fizikal, mencegah penyahidratan dan mengekalkan paras gula.

Siapa yang perlukannya?
Mereka yang berpuasa (minum ketika sahur dan waktu berbuka), cirit-birit, keletihan, kepeningan, para atlet, aktif, tidur lewat malam, rendah paras gula, bekerja di tengah panas dan juga orang yang selalu travel. 




Minum bila penat je ke? - Soalan yang sering ditanya dan ternyata jawapannya TIDAK. Tak semestinya anda hanya minum masa penat sahaja. Tak kisah nak minum kat bila dan di mana-mana pun tau. Performance Drink sangat menyegarkan dan boost tenaga. 

Performance Drink - Pure Hydration

Jom tengok keadaan yang sesuai untuk minum Performance Drink

1. Lokasi: Pejabat


Kadang-kadang kita akan rasa letih, lesu kat pejabat kan? Bancuh ketiga-ketiga ni: 
Performance Drink + Cinch Energy Tea Mix + Madu = Rasa macam Ice Lemon Tea

2. Lokasi: Rumah (pada bulan puasa)

Performance Drink + Pure Mango Juice masa waktu berbuka ♡ 
#pengedarsahshakleemanjung

3. Lokasi: Gymnasium 

Aktiviti lepas kerja - bersenam di gym.
Dalam botol tupperware tu ada Performance Drink shaklee macam biasa supaya tak dehydrate. #pengedarsahshakleemanjung #performancedrink #shaklee #gym

4. Rumah (hidangan untuk tetamu)

Balik keje singgah beli cekodok + kopok leko sebab kawan baik saya nak datang.
Disebabkan cuaca yang panas dan berjerebu, maka tuan rumah sajikan air Performance Drink untuk tetamu terhormat hihi
 (abaikan keropok leko dan cekodok yang sejemput itu)

5. Dapurku berlatarkan kuali cantik molek 


Nak stay up late kena ada "air tonik" supaya segar je mata dan badan ni.
Dah siap sedia (dari kiri) no. 1 + no.2 + no.3 = no.4 
 Performance Drink + Cinch Energy Tea Mix 

6. Dalam kereta - COD vitamin Shaklee



Sementara nak tunggu customer datang, cuaca sangat panas. Bawa bekal minuman kegemaran. 
Performance Drink lah yang membuatkan saya jatuh hati dengan Shaklee pada bulan puasa tahun lepas. 

Rasa oren je, sedap. 



6. Bilik ku, SOHO ku



Inilah SOHO (Small Office, Home Office) saya, tetap ada shaker Shaklee dan Performance Drink di atas meja.
Di sini lah saya buat kerja part time saya iaitu sedang menaip tulisan ni hehe 
I love my part time job 



Sangat best! Tak sangka boleh minum Performance Drink di mana jua anda berada (macam Ras Adiba Radzi). Saya jamin anda akan jatuh cinta lagi dan lagi dan lagi setelah mencubanya. Tak salah kalau nak cuba sendiri dan rasa keberkesanannya, kan? 


Harga: RM82.50/539g

SAKSIKAN VIDEO INI DI MANA DIA TIDAK LAGI MINUM KOPI UNTUK ELAKKAN MENGANTUK

Best kan? Puan Maria bancuh Cinch Energy Tea Mix untuk kekal bertenaga dan elak dari mengantuk. Lebih elok dari anda ambil nescafe atau kopi yang penuh kafein yang sememangnya tidak bagus untuk kesihatan. 

---------------

Sekiranya anda ingin dapatkan Performance Drink dan Cinch Energy Tea Mix untuk kekal bertenaga khususnya pelajar yang ingin stay up late kerana nak study, anda boleh hubungi saya kerana saya amat sarankan anda ambil keduanya untuk mendapatkan kecergasan yang optimum. 

Konsultansi terbaik secara percuma dan berterusan adalah khas untuk customer saya sahaja.

Ingin beli Shaklee dengan menggunakan Debit Card/Credit Card
Pengedar Sah Shaklee Port Klang, Klang, Shah Alam

MELISSA JALIL ♥ 
No HP: 012 400 8447 
Email: lovingcare.eshop@gmail.com
COD: Ipoh / Port Klang / Klang / Sg. Udang / Bukit Tinggi 
Facebook: Loving Care  Instagram: @_lovingcare

PENGEDAR SAH SHAKLEE MALAYSIA


Pengedar Sah Shaklee Ipoh

0 comments:

Post a Comment