Thursday, 11 August 2016

Pengedar & COD Shaklee Di TAMAN EQUINE/SERDANG/SERI KEMBANGAN & PUTRAJAYA

Leave a Comment
Salam sayang semua, berita gembira untuk anda yang tinggal di sekitar Taman Equine/Serdang/Seri Kembangan dan Putrajaya! Anda boleh dapatkan vitamin kesayangan ramai secara COD dari saya  Eliana LatifPengedar Sah Shaklee Taman Equine. 

Pengedar Sah Shaklee Taman Equine / Serdang / Seri Kembangan / Putrajaya

Saya juga turut menyediakan penghantaran vitamin Shaklee ke Seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Kadar penghantaran pos hanya RM10 (WM) dan RM20 (EM) sahaja. 

Anda HARUS dapatkan Shaklee dari saya kerana: 

  • Saya telah menggunakan Shaklee sejak 2013 dan penguna tegar sehingga kini. 
  • Saya merupakan pengedar sah Shaklee di kawasan Taman Equine, Serdang, Seri Kembangan dan Putrajaya. 
  • Konsultansi akan diberikan kepada pelanggan setia saya. 
  • Melatih ahli Shaklee baru yang ingin menjadikan Shaklee sebagai side income. 

Pengedar Sah Shaklee Taman Equine / Serdang / Seri Kembangan / Putrajaya

Sekiranya anda berminat untuk membuat pembelian ataupun daftar ahli Shaklee, hubungi saya 019 259 5246 untuk mendapatkan vitamin terbaik Shaklee secara di Taman Equine/Serdang/Seri Kembangan dan Putrajaya ataupun secara pos ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. 

Konsultansi terbaik secara percuma dan berterusan adalah khas untuk customer saya sahaja



Pengedar Sah Shaklee Taman Equine / Serdang / Seri Kembangan / Putrajaya

ELIANA LATIF 
Whatsapp/Sms: 019 259 5246 
Facebook (Page): Suka MYbisnes  
Blog: elianalatif.blogspot.my 

#PengedarShakleeSeriKembangan
#PengedarShakleeTamanEquine
#PengedarShakleeSerdang
#PengedarShakleePutrajaya 


PENGEDAR SAH SHAKLEE MALAYSIA


Pengedar Sah Shaklee Ipoh

0 comments:

Post a Comment